LO-konferanse om barn og ungdom

LOs konferanse for forebyggende barne- og ungdomsarbeid nærmer seg. Sophie Elise Isachsen, Geir Lippestad og Tone Fløtten skal innlede. Kommer du?   Temaet for…

22. november 2016

Innleder på LOs konferanse for forebyggende barne- og ungdomsarbeid.

Temaet for årets konferanse er Sykt perfekt individualisme – eller trygt fellesskap.

Dato: 9. desember 2016

Klokken: 09.00 – 16.00

Sted: Oslo kongressenter

Påmeldingsfrist: 25. november

På grunn av begrenset antall plasser praktiseres først til mølla-prinsippet.

Populære innledere

Arrangøren frister med spennende innledere som Sophie Elise Isachsen, Geir Lippestad og Tone Fløtten.

Målgruppen for konferansen er skoleansatte, forskere, barnevernsansatte, ungdomsarbeidere og medarbeidere i forbundene. Konferansen er også nyttig for foreldre og aktive i frivillige lag og organisasjoner – eller andre som arbeider med barn og unge.

Relevante lenker:
SL: Agnete Johnsen får årets Åpenhetspris
SL: Psykisk helse fanget stor interesse
Annes blogg: Psykisk helse i skolen
SL: SL arrangerer seminar under Arendalsuka