Hjem » Medlemsfordeler

medlemsfordeler

Medlemskap hos oss gir deg mange fordeler

Skolenes landsforbund er opptatt av at du skal være trygg både i arbeidslivet og privat

Medlemsfordeler

Som medlem i Skolenes landsforbund har du tilgang på en rekke gode medlemsfordeler. Vår viktigste oppgave er å sikre deg som medlem gode lønns- og arbeidsvilkår. Vi har mange dyktige tillitsvalgte som kan svare på dine spørsmål og bistår deg i saker hvor dette kreves. Som en del av LO-familien kan du få støtte fra landets beste jurister på arbeidsrettslige spørsmål.

Skolenes landsforbund er også opptatt av at du skal ha trygghet privat. Vi tilbyr derfor også egne medlemsfordeler til våre medlemmer, blant annet markedets beste innboforsikring og fri tilgang til advokat i privatlivet

Skolenes landsforbund tilbyr ulike typer medlemskap

Skattefradrag

Alle som betaler fagforeningskontingent kan trekke fra inntil 8.000 kroner i skattepliktig inntekt.

Les mer på skatteetaten.no

Har du LOfavør-appen?

Ha medlemskortet og fordelene med deg i lomma. I appen finner du:

• Ditt digitale medlemskort
  • Reisebevis
  • Oversikt over alle medlemsfordelene dine
  • Oversikt over de medlemsfordelene du kan benytte deg av
  • Informasjon og aktuelle nyheter