HELP har lansert Min side

23. august 2017

Som medlem i Skolenes landsforbund har du advokathjelp i privatlivet som kollektiv medlemsfordel. Nå kan du enkelt følge saken din og sette opp juridiske avtaler digitalt på «Min side».

Advokatforsikring betyr at du som medlem har rett til ubegrenset advokathjelp innen privatlivets viktigste rettsområder (www.help.no/sl).

HELP har nå lansert en Min side, hvor du kan følge saken din og opprette avtaler og dokumenter digitalt, som for eksempel samboeravtale og kjøpsavtale. I løpet av kort tid er også testament og husleieavtale tilgjengelig.

Min Side er et viktig kontaktpunkt mellom deg som kunde og bruker av HELPs tjenester. Gjennom en slik løsning ønsker HELP å gjøre hverdagen enklere og skape trygghet for våre medlemmer.

Logg deg inn med din bankID og ta en titt!

Andre medlemsfordeler

I tillegg til advokathjelp, har Skolenes landsforbund også følgende kollektive forsikringer: Innboforsikring, reiseforsikring, uføre- og ulykkesforsikring.

Skolenes landsforbunds viktigste oppgave er å sikre medlemmenes lønns- og arbeidsvilkår. Vi er også opptatt av at du som medlem skal ha trygghet privat og tilbyr egne medlemsfordeler.

Skolenes landsforbund på Facebook!