Hadde det ikke vært gøy med en dag på Tusenfryd?

Som medlem i Skolenes landsforbund, får du 100 kroner i medlemsrabatt per billett og du kan kjøpe inntil 5 billetter.   Tusenfryd er Norges…

17. juni 2016

Tusenfryd er Norges største opplevelsespark. Bestiller du billetter til Tusenfryd gjennom LOfavør får du medlemsfordeler. (Foto: Tusenfryd)

Tusenfryd er Norges største opplevelsespark. Bestiller du billetter til Tusenfryd gjennom LOfavør, får du medlemsfordeler.

Medlemsfordelen gjelder i periodene fra sesongåpning til og med 10. juli og fra og med 1. august til sesongslutt. Utenfor avtaleperioden gjelder ordinære priser.

Billettene må forhåndsbestilles på web og du må oppgi følgende kode i kampanjefeltet: LO2016TFC

Dine fordeler

• Pris kr. 299,- per billett (ordinær pris 399,-) i tilbudsperioden
  • Gjelder inntil 5 billetter

Husk å ta med medlemskortet! Medlemskort må vises sammen med billett ved inngang.

Relevante lenker
SL: Topp reiseforsikring får topp karakter!