Gratulerer med valget, Ap, SV og Sp

Gratulerer Arbeiderpartiet, Sosialistisk Venstreparti og Senterpartiet! Dere ble valgets vinnere, mye takket være innsatsen til fagbevegelsen.

14. september 2021

Takk til medlemmer i Skolenes landsforbund som har stemt. Det er ingen tvil om at det er de rødgrønne partiene som er mest enige med forbundets skolepolitikk, sier forbundsleder Mette Johnsen Walker.

– Skolenes landsforbund bistår gjerne med innspill til en god fellesskole for alle. Vi tar alltid våre medlemmer med på råd, og grasrota har også sterke synspunkter på hvordan en tillitsreform i skolesektoren kan se ut, sier forbundsleder Mette Johnsen Walker.

Skolenes landsforbund gratulerer også Rødt med et godt valg. Vi er enige om mye i skolepolitikken.

Les også: Skolenes landsforbund har klare forventinger til en ny regjering