– God advokathjelp til en rimelig penge

31. august 2016

Både LO og HELP ønsker å bidra til at antall konflikter mellom foreldre går ned. (Foto: Pixabay/Illustrasjon)

Advokattjenester blir stadig dyrere, men ikke nødvendigvis for LO-medlemmer. Forsikringspremien holdes uendret i 2017 for alle som har advokatforsikring fra HELP gjennom forbundet sitt eller LOfavør.

Medlemmer i Skolenes landsforbund har HELP advokatforsikring, i tillegg til Topp reiseforsikring og LOfavør Kollektiv hjemforsikring.

– Med LOfavør Advokatforsikring fra HELP kan du som medlem få spesialisert advokathjelp på privatlivets viktigste rettsområder. Du betaler ingen timepris, kun forsikringspremien. Dette er god advokathjelp til en svært rimelig penge, sier Gunnvor Sen, nestleder i Skolenes landsforbund (SL).

Allerede i dag kan SLs medlemmer også få advokathjelp i Sverige.

– Nytt i 2017 er at du får tilsvarende hjelp i Danmark. Rettsområdene er de samme i hele Skandinavia. Du kontakter HELP på vanlig måte i Norge, så sørger de for at saken følges opp der den hører hjemme, forklarer Gunnvor Sen.