Avgjør landsmøte-avvikling i januar

Forbundsstyret har vedtatt å utsette avgjørelsen til januar om eventuell utsettelse – eller hel eller delvis digital avvikling – av det planlagte landsmøtet i april 2021.

14. desember 2020

Landsmøtet skal etter planen arrangeres på Quality Hotel Sarpsborg, som er et av Norges største konferansehotell. (Foto: Pressebilde)

Et alternativ som kan bli aktuelt, er at forbundet gjennomfører valg og behandling av vedtekter digitalt i april og at resten av landsmøtet utsettes til høsten 2021 i håp om at det da er mulig uten smittefare, skriver FriFagbevegelse.

Forbundsstyret vedtok fredag at avgjørelsen tas senest under det planlagte landsstyremøtet 13.- 15. januar. Fram til da skal første nestleder Terje Moen og andre nestleder Chris Gøran Holstad avklare nærmere hvordan en avvikling av landsmøtet vil kunne gjennomføres.

Etter planen, skal Skolenes landsforbund avholde landsmøte i Sarpsborg 13.- 16. april 2021.

Les hele saken her (frifagbevegelse.no)

Relevante lenker
SL: Landsmøtet i 2021 avholdes i Sarpsborg