Verv en student – vinn flotte premier!

Fram til 27. august kan du som studentmedlem i Skolenes landsforbund delta i en vervekonkurranse med flotte premier. Husk: Studenter har gratis medlemskap!

17. august 2021

Alle partier mener det skal være minst én godkjent lærer til stede i alle undervisningstimer, men dette er ikke tatt stilling til i forsalget til ny opplæringslov. (Foto: Pixabay/Illustrasjon)

Ved å verve dine medstudenter, kan du delta i konkurransen om et praktisk SL-nett som inneholder ting studenter trenger i hverdagen.

– Å melde seg inn i Skolenes landsforbund er å ta vare på deg selv – både gjennom medlemskapet i seg selv, men også forsikringene som er inkludert i ditt gratis medlemskap. Vi ønsker derfor å gi litt ekstra omsorg til de som har omsorg nok for sine venner til å verve dem, sier Asgeir Kabuba kjeldstad, prosjektsekretær i Skolenes landsforbund.

Dette gjør du: I innmeldingsskjemaet kan de som melder seg inn fylle ut en kolonne som heter «vervet av». Be dem skrive inn ditt navn og medlemsnummer her. Hver person du verver teller som ett lodd, og vi trekker 5 vinnere.  Vinnerne blir kontaktet.

PREMIEN: Har en samlet verdi på rundt 1000 kroner og inneholder blant annet gavekort på Akademika, Lifeventure termokopp, kaffe og te, godteri, rett i koppen poser, førstehjelps pakke, oppheng for bilder, notatbok og markeringstusjer.

Vi ønsker dere lykke til både i konkurransen og med studiestart. Heia dere!

Spørsmål om kampanjen: Kontakt Asgeir Kabuba Kjeldstad, mobil: 907 98 086

Les mer om studentmedlemskapet her

Her kan du melde inn studenter