Sjekk at profilen din er riktig

Bruk noen minutter på å sjekke at profilen din er oppdatert, oppfordrer Skolenes landsforbund (SL).   En kjapp titt i vårt medlemsregister, viser at…

26. august 2015

Logg deg inn og sjekk at profilen din stemmer, oppfordrer SL.

En kjapp titt i vårt medlemsregister, viser at mange av våre medlemmer med stor fordel kan oppdatere profilen sin, ifølge kontorfunksjonær Vivian Broberg.

– Har du skiftet jobb, flyttet, fått nytt telefonnummer eller ny e-post, er det viktig at SL får denne informasjonen. Jeg oppfordrer alle SLs medlemmer om å logge seg inn på «Medlemsnett» på vår hjemmeside. Fanen finner du under «Medlemsservice». Når du er innlogget, trykker du på «Min profil», og kontrollerer om opplysningene om deg er riktig. Det er særlig viktig å sjekke at telefonnummer og e-post er riktig. Før gjerne opp både jobb- og privatnummer, sier Broberg.

Sjekk at profilen din er oppdatert, oppfordrer SL.

Dersom SL ikke har riktig kontaktinformasjon, risikerer medlemmene å gå glipp av viktig informasjon, understreker hun.

– Vi sender jevnlig ut informasjon om blant annet kurs og viktige begivenheter. For oss er det viktig at så mange som mulig får denne informasjonen.

For å logge deg inn, trenger du medlemsnummer, uten de 2 første sifrene 95, (brukernavn) og passord (SLXXXX = ditt postnummer). Eksempel på passord: SL9001.

Kontorfunksjonær i SL, Vivian Broberg.

Dette gjelder første gang du logger deg inn. SL anbefaler å endre passord første gang du er innlogget.

Du kan også sende e-post med oppdaterte personopplysninger til skolenes@skolenes.no[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]