Sjekk at profilen din er riktig!

Har du skiftet jobb, flyttet, fått nytt telefonnummer eller ny e-post, er det viktig at Skolenes landsforbund får denne informasjonen.   En kjapp titt…

23. mars 2018

En kjapp titt i vårt medlemsregister, viser at mange av våre medlemmer må oppdatere profilen sin.

Oppfordringen fra forbundskontoret er krystallklar: Logg deg inn på «Min side» eller «Medlemsnett», som er godt synlig på forsiden, og sett i gang! Jobben tar kun et par minutter!

Når du du er innlogget, er det enkelt å kontrollere om opplysningene om deg er riktig. Det er særlig viktig å sjekke at telefonnummer og e-post er riktig. Før gjerne opp både jobb- og privatnummer!

Dersom SL ikke har riktig kontaktinformasjon, risikerer du som medlem å gå glipp av viktig informasjon.

For å logge deg inn, trenger du medlemsnummer, uten 95, (brukernavn) og passord (SLXXXX = ditt postnummer). Eksempel på passord: SL9001.

Du kan også sende e-post med oppdaterte personopplysninger til skolenes@skolenes.no

Skolenes landsforbund på Facebook!