Hjem » Medlemsfordeler » Halv pris på Dagsavisen

dagsavisen

Halv pris på Dagsavisen

Medlemmer av Skolenes landsforbund får 50 prosent rabatt på abonnement hos Dagsavisen.

Dagsavisen

Dagsavisen er en uavhengig avis som er verdimessig forankret i arbeiderbevegelsens idéer om frihet, demokrati og likeverd. Avisen dekker blant annet arbeidsliv, skole og utdanning, politikk, kultur og sport. I Dagsavisen får du viktige avsløringer, nære menneskemøter, gode historier og journalistikk om det som virkelig betyr noe.

Dagsavisen kommer ut på papir tirsdag, torsdag og lørdag. I tillegg får du tilgang til alt digitalt innhold. På nett og i appen får du e-aviser seks dager i uka, løpende nyheter og daglig hjernetrim med kryssord og sudoku. Du får også daglig nyhetsbrev med de viktigste nyhetene.

Rogalands Avis er en egen lokal utgave i Stavanger. Her får du ca 50 % nasjonale nyheter og 50 % lokale nyheter fra Stavanger.

Priseksempel medlemspris:

Komplett: 3.090 kroner per år (ordinær pris 6.180 kroner). Papiravis levert hjem tirsdag, torsdag og lørdag.

Lørdagsabonnement: 2.315 kroner per år (ordinær pris 4.629 kroner): Papiravis levert hjem på lørdag.

Digital tilgang: 1.620 kroner per år (ordinær pris 3.228 kroner)

Allerede abonnent?

Meld ifra til Dagsavisen for å oppnå rabatt på telefon 22 99 80 50