Krøll med nye medlemskort

Nye medlemskort er sendt medlemmene i Skolenes landsforbund. Kortene skal ikke ha påført forsikringskode, selv om det står å lese i følgebrevet. Det er…

29. januar 2019

Det er Sparebank1 som administrerer utsendelsen av medlemskort. De nye medlemskortene er uten forsikringskoder på, noe som er riktig.

I følgebrevet står det at man kan se på medlemskortet hvilke forsikringer man har. Dette er altså feil.

Har du spørsmål om medlemskortet eller forsikringene dine, kontakt forbundskontoret eller Sparebank1.

• Denne brosjyren viser hvilke fordeler du har som medlem i Skolenes landsforbund, blant annet Norges beste innboforsikring. Se brosjyren her!

Relevante lenker
SL: Du kan få Norges beste innboforsikring!
SL: Medlemsfordeler i Skolenes landsforbund
LOfavør: Fordelene dine har kommet til mobilen

Skolenes landsforbund på Facebook!