Hjem » Hvem er vi? » Grasrota setter dagsorden

grasrota setter dagsorden

Medlemmenes stemmer skal prege vår politikk

Medlemmene og tillitsvalgte i Skolenes landsforbund har unisont sluttet opp om at politikken i forbundet skal utvikles av medlemmene våre.

Det er medlemmene som er Skolenes landsforbund

Skolenes landsforbund jobber for at hendelser og diskusjoner blant medlemmene på arbeidsplassene i stor grad skal prege forbundets politikk. Vi lar grasrota utforme politikk og tariffkrav, som igjen setter dagsorden både lokalt og sentralt.

Til tross for at Skolenes landsforbund har ord på seg for å representere medlemmenes interesser, så jobber vi ganske intenst for å snu både måten å tenke på og jobbe på i våre politiske prosesser. Det er inspirerende og det øker engasjementet lokalt. Vi tror en mer aktiv grasrot som ytrer seg åpent er den rette medisinen til veien videre i skolesektoren.
En nødvendig medisin som gjør medlemmene rustet til å realisere en tillitsreform.

Grasrota skal sette dagsorden!

Vi vil høre din stemme

Noe du er opptatt av og mener vi skal jobbe for? Eller har du andre innspill?

Ta kontakt med ditt fylkeslag eller oss på forbundskontoret.