Har vi riktige opplysninger om deg?

Vi ber om at du som medlem fortløpende oppdaterer kontaktinformasjon, samt informasjon om arbeidssted og arbeidsforhold.

16. januar 2024

«Min side» finner du på hjemmesiden til Skolenes landsforbund (øverst).

På den måten dukker du opp på riktige medlemslister, mottar den informasjonen som sendes ut og får tilgang til bistand fra ditt lokale tillitsvalgtapparat.

Logg deg derfor inn på «Min side» og sjekk om vi har riktige opplysninger om deg! «Min side» finner du på hjemmesiden til Skolenes landsforbund (øverst). Du logger inn ved bruk av mobilnummer, og får tilsendt en kode som du skriver inn. Når du er inne på siden, trykker du på «Min profil» og deretter «Min personinformasjon».

Sjekk at følgende punkter er riktige:

• arbeidssted og -adresse
  • stillingsprosent
  • stillingskode
  • epostadresser (jobb og privat)
  • mobilnummer, i tilfelle varsling på SMS

Mange medlemmer får/har fått ny epostadresse etter at flere fylker er oppløst fra 1. januar 2024.

PS! Har du problemer med innlogging eller hvordan du legger inn/oppdaterer opplysninger, er det bare å kontakte forbundskontoret. Send en epost eller slå på tråden: skolenes@skolenes.no/993 56 060.

Lykke til!