God jul og godt nytt år!

Skolenes landsforbund ønsker alle sine medlemmer en god juletid og et godt nytt år!

18. desember 2020

Kjære medlemmer!

Alle som jobber i utdannings- og oppvekstsektoren har hatt en utfordrende tid. Assistenter, miljøterapeuter, lærere, rådgivere og skoleledere har stått på ekstra i hele år. Alle har tatt ansvar for at samfunnshjulene skulle holdes i gang.

Mange lærere og andre yrkesgrupper rundt eleven er slitne, og det har de lov til å være. Vi har vært, vi er, og vi kommer til å fortsatt være i en tøff situasjon. Denne pandemien kommer vi til å slite med i lang tid, for ikke å snakke om ettervirkningene av den.

Takk for den viktige jobben dere gjør! Dere fortjener stor tillit

Skolenes landsforbund vil takke alle og enhver for den fabelaktige innsatsen som er lagt ned i 2020. Takk for den viktige jobben dere gjør! Dere fortjener stor tillit.

Vi håper dere får en fin jul og at vi alle får et godt nytt år. Husk å samle nye krefter til utfordringene som ligger foran oss. Ta godt vare på hverandre!

Hilsen fra oss på forbundskontoret i Skolenes landsforbund

BILDETEKST: Øverst fra venstre: Ann-Kristin Simensen (regnskap), Helene Rathke (kontorsekretær), Vivian Broberg (kontorsekretær), Aimée Gagnås Tverli (kontorleder), Svetlana Mitic (regnskap), Nadya Lagmouch  (regnskap), Runar Nørstad (kommunikasjon), Runa Næss Thomassen (prosjektsekretær). I midten: Mette Johnsen Walker (forbundssekretær), Terje Moen (1. nestleder/fungerende forbundsleder). Nederst fra venstre: Jon Oddvar Holthe (forbundssekretær), Bodil Gullseth (forbundssekretær), Chris Gøran Holstad (2. nestleder), Anne Finborud (forbundsleder), Geir Allan Stava (forbundssekretær).

PS! Forbundskontoret er stengt fra og med onsdag 23. desember til mandag 4. januar klokken 08.00.

Om du må ha kontakt med forbundskontoret utenom åpningstid, finner du kontaktinformasjon til ledelsen her.