God jul – og takk for innsatsen!

Skolenes landsforbund ønsker alle sine medlemmer en god juletid og et godt nytt år!

15. desember 2023

Ansatte og politisk valgte på forbundskontoret ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år. (Foto: Skolenes landsforbund)

Alle som jobber i utdannings- og oppvekstsektoren – miljøarbeidere, miljøterapeuter, lærere, barnehagelærere, rådgivere, skoleledere og trafikklærere – gjør en fantastisk jobb.

Skolenes landsforbund vil takke alle og enhver for den fabelaktige innsatsen som er lagt ned i 2023.

Takk for den viktige jobben dere gjør! Dere har lagt ned en stor innsats, og fortjener stor tillit.

Vi håper dere får en fin jul og at vi alle får et godt nytt år! Ta godt vare på hverandre!

Hilsen fra oss på forbundskontoret i Skolenes landsforbund

PS! Forbundskontoret er stengt fra og med fredag 22. desember klokken 13.00 til tirsdag 2. januar klokken 10.00.

Om du må ha kontakt med forbundskontoret utenom åpningstid, finner du kontaktinformasjon til ledelsen her.

PÅ BILDET (fra øverst til venstre): 2. nestleder Bodil Gullseth, kommunikasjonsansvarlig Runar Nørstad, forbundssekretær Jeanine Norstad, kontorsekretær Helene Rathke, kontorleder Aimée Gagnås Tverli, kontorsekretær Vivian Broberg, 1. nestleder Jon Oddvar Holthe, forbundsleder Mette Johnsen Walker, forbundssekretær Lene Bakkedal, forbundssekretær Geir Allan Stava, regnskapsansvarlig Ann-Kristin Simensen og forbundssekretær Chris Gøran Holstad.