God jul og godt nytt år!

Skolenes landsforbund ønsker alle sine medlemmer en god juletid og et godt nytt år!

21. desember 2021

Kjære medlemmer!

Alle som jobber i utdannings- og oppvekstsektoren, har hatt en utfordrende tid. Miljøarbeidere, miljøterapeuter, lærere, rådgivere, skoleledere og trafikklærere har stått på ekstra i hele år – slik de også gjorde i 2020.

Alle har tatt sin del av ansvaret for at samfunnshjulene skal holdes i gang. Takk for det!

Mange lærere og andre yrkesgrupper rundt eleven er slitne, og det har de lov til å være. Studentene har hatt en svært vanskelig tid. Vi har vært, vi er, og vi kommer til fortsatt å være i en tøff situasjon. Vi trodde pandemien nærmet seg slutten, men det var før den nye virusvarianten dukket opp. Nå er vi litt tilbake til start. Denne pandemien kommer vi til å slite med i lang tid, for ikke å snakke om ettervirkningene av den.

Skolenes landsforbund vil takke alle og enhver for den fabelaktige innsatsen som er lagt ned i 2021. Takk for den viktige jobben dere gjør! Dere fortjener stor tillit.

Vi håper dere får en fin jul og at vi alle får et godt nytt år, til tross for den alvorlige situasjonen også Skole-Norge er inne i.

Prøv å samle nye krefter til utfordringene som ligger foran oss. Ta godt vare på hverandre!

Hilsen fra oss på forbundskontoret i Skolenes landsforbund

PÅ BILDET (fra øverst til venstre): 2. nestleder Bodil Gullseth, regnskapsmedarbeider Ann-Kristin Simensen, prosjektsekretær Asgeir Kabuba Kjeldstad, regnskapsmedarbeider Nadya Lagmouch, kontorsekretær Helene Rathke, kontorsekretær Vivian Broberg, forbundsleder Mette Johnsen Walker, 1. nestleder Jon Oddvar Holthe, kontorleder Aimée Gagnås Tverli, forbundssekretær Lene Bakkedal, forbundssekretær Jeanine Norstad, forbundssekretær Geir Allan Stava, kommunikasjonsansvarlig Runar Nørstad, forbundssekretær Chris Gøran Holstad.

PS! Forbundskontoret er stengt fra og med torsdag 23. desember til mandag 3. januar klokken 08.00.

Om du må ha kontakt med forbundskontoret utenom åpningstid, finner du kontaktinformasjon til ledelsen her.

Her melder du deg inn som medlem i Skolenes landsforbund

Samleside om korona-situasjonen