Foreslå personer til å utvikle læreplaner

Arbeidet med å fornye læreplanene i programfagene på studieforberedende utdanningsprogram er i startgropa. Du kan være med på å utvikle læreplanene! I februar starter…

13. november 2018

I februar starter arbeidet med å fornye læreplanene i programfagene på studieforberedende utdanningsprogram. Dette omfatter læreplaner i kunst, design og arkitektur, medier og kommunikasjon, musikk, dans og drama og idrettsfag.

Utdanningsdirektoratet, i samarbeid med Sametinget, søker etter engasjerte og dyktige personer som skal være med å utvikle læreplanene.

Har du lyst til å ha ekstra innflytelse på hvordan læreplanene i disse fagene skal utformes, er kanskje dette en jobb for deg? Da bør du få noen til å foreslå deg innen 7. januar. PS! Det er ikke mulig å foreslå seg selv.

Relevante lenker
Udir: Her er de første skissene til nye læreplaner for grunnskolen og de gjennomgående fagene i videregående

Skolenes landsforbund på Facebook!

Pixabay-bildet er frigjort under denne lisensen