Forbundet har fått ny hjemmeside

– I dag er vi skikkelig stolte, sier forbundsleder Mette Johnsen Walker og viser til at Skolenes landsforbund har fått ny nettside som gjør det enklere å finne den informasjonen brukerne søker.

20. september 2023

Forbundsleder Mette Johnsen Walker og forbundssekretær Jeanine Norstad håper forbundets nye hjemmeside faller i smak. (Foto: Skolenes landsforbund)

Nettsiden har fått et stort løft på alle områder. De som følger Skolenes landsforbund, vil spesielt se at nettsiden nå er tilpasset mobiletelefon.

– Det har tatt sin tid, men i vi er glade og stolte av å kunne føre forbundets historie videre nå også gjennom en ny, styrket visuell profil. Vi håper både design og oppsett gjør det enkelt å bruke skoleneslandsforbund.no. Ta gjerne en rundtur på den nye siden vår. Er det noe du savner, setter vi stor pris på om du gir oss tilbakemelding, sier forbundsleder Mette Johnsen Walker.

Det er kommunikasjons- og teknologibyrået Spire kommunikasjon (Flisa Trykkeri AS) som har utviklet og designet nye skoleneslandsforbund.no. Forbundets mediestrategiutvalg har bidratt aktivt i planleggingen av nettsiden.

Forbundssekretær Jeanine Norstad har koordinert arbeidet. Hun håper medlemmene, og andre brukere, vil sette pris på den nye siden.

– En ting er en mer brukervennlig hjemmeside, hvor det er intuitivt hvordan du skal navigere deg for å finne den informasjonen du leter etter. Men det har også vært viktig for oss at hjemmesiden i større grad enn tidligere har et innhold som gjør siden til en ressurs. Vi har derfor utviklet temasider og en egen tillitsvalgtportal, som vi håper vil gi et løft til både medlemmer og tillitsvalgte, sier Norstad.