Digitalt kurs i lokale forhandlinger

Skolenes landsforbund inviterer tillitsvalgte til kurs i lokale forhandlinger. Kurset avholdes på Teams mandag 23. august.

10. august 2021

Tillitsvalgt i Skolenes landsforbund? Nå har du muligheten til å delta på kurs i lokale forhandlinger. (Foto: Pixabay/Illustrasjon)

Du kan velge mellom to ulike tidspunkt: Klokken 12.00 – 13.30 eller klokken 18.00 – 19.30.

Trykk her for å melde deg på

Påmeldingsfrist: Torsdag 19. august (lenke til kurset sendes ut til påmeldte fredag 20. august).

Kursholdere: Chris Gøran Holstad, Geir Allan Stava og Jeanine Norstad, alle forbundssekretærer.

Ta kontakt med Jeanine Norstad (jn@skolenes.no) om du har spørsmål, eller har utfordringer med påmeldingen.

– Arbeidet med de lokale forhandlingene er allerede i gang flere steder. Vi ønsker derfor å invitere til et kurs for å kunne styrke våre tillitsvalgte og være støttespillere i det arbeidet som gjøres, sier forbundssekretær Jeanine Norstad.

– Vi legger opp til en faglig innledning etterfulgt av en spørrerunde, slik at våre tillitsvalgte får mulighet til å stille spørsmål ut ifra den situasjonen de står i. Vi håper på et godt kurs hvor vi får pratet med mange tillitsvalgte. Skulle ikke tidspunktene kursene passe, oppfordrer vi våre tillitsvalgte til å ta kontakt om de lurer på noe, forsetter Norstad.

Trykk her for å melde deg på

Forbundssekretær Jeanine Norstad. (Foto: SL)