– Derfor ble jeg medlem i SL

[fusion_builder_container hundred_percent=»yes» overflow=»visible»][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=»1_1″ background_position=»left top» background_color=»» border_size=»» border_color=»» border_style=»solid» spacing=»yes» background_image=»» background_repeat=»no-repeat» padding=»» margin_top=»0px» margin_bottom=»0px» class=»» id=»» animation_type=»» animation_speed=»0.3″ animation_direction=»left» hide_on_mobile=»no» center_content=»no» min_height=»none»]…

3. september 2015

Jan Gunnar Johansen, medlem av SL siden 2009.

Jan Gunnar Johansen får alltid svar og ikke minst gode råd når han kontakter SL sentralt. Derfor ble han medlem.

52 åringen er i dag lærer ved SANKS-skolen i Karasjok.

– Hvorfor meldte du deg inn i Skolenes landsforbund (SL)?

– Kontakter man SL sentralt, er det alltid svar å få. Vil man ha råd, får man det kjapt. SL sitter på mye god kompetanse og er opptatt av medlemmenes beste. Det appellerer til meg. SL er dessuten tilknyttet LO, som gjøre et lite forbund mye større enn det egentlig er.

Navn: Jan Gunnar Johansen

Alder: 52

Stilling: Lærer ved Samisk nasjonalt kompetansesenter (SANKS) – psykisk helsevern og rus, Karasjok

Medlem i SL siden: 2009