– Derfor ble jeg medlem i SL

[fusion_builder_container hundred_percent=»yes» overflow=»visible»][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=»1_1″ background_position=»left top» background_color=»» border_size=»» border_color=»» border_style=»solid» spacing=»yes» background_image=»» background_repeat=»no-repeat» padding=»» margin_top=»0px» margin_bottom=»0px» class=»» id=»» animation_type=»» animation_speed=»0.3″ animation_direction=»left» hide_on_mobile=»no» center_content=»no» min_height=»none»]…

25. august 2015

Hjørdis Nilsen, medlem av SL siden 2014.

Hjørdis Nilsen la vekt på «nærhet til medlemmene», da hun valgte Skolenes landsforbund framfor Utdanningsforbundet.

Nilsen er i dag lærer i grunnskolen – Sandnes skole, som ligger i Stokmarknes i Nordland.

– Hvorfor meldte du deg inn i Skolenes landsforbund (SL)?

– Jeg startet som medlem i Faglærerlaget og har deretter vært mangeårig medlem i Utdanningsforbundet, men ønsket å være i et forbund som har større nærhet til sine medlemmer og som ivaretar skolen som helhet, fra ledere til lærere på en god måte.

Navn: Hjørdis Nilsen

Alder: 60

Stilling: Lærer ved Sandnes skole (grunnskole), Stokmarknes i grunnskolen

Medlem i SL siden: 2014