Årsmøte i SL Sogn og Fjordane

[fusion_builder_container hundred_percent=»yes» overflow=»visible»][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=»1_1″ background_position=»left top» background_color=»» border_size=»» border_color=»» border_style=»solid» spacing=»yes» background_image=»» background_repeat=»no-repeat» padding=»» margin_top=»0px» margin_bottom=»0px» class=»» id=»» animation_type=»» animation_speed=»0.3″ animation_direction=»left» hide_on_mobile=»no» center_content=»no» min_height=»none»]…

13. april 2015

Edit Asperanden held tale til jubilanten Erna Hamrum (til v.) Til høgre: Leiar Gry Tokvam.

SL Sogn og Fjordane fylkeslag hadde eit vellukka årsmøte måndag kveld. Gry Tokvam vart attvalt som leiar.Jarle Tonheim frå Måløy vgs vart attvalt som nestleiar.

Under stor jubel frå forsamlinga fekk Erna Hamrum diplom og nål for 25-års medlemskap i SL. Edit Asperanden overleverte henne også ei gåve, ledsaga av ein morosam tale.

Forbundssekretær Gunnvor Sen bidrog med siste nytt frå forbundskontoret, medan den attvalte leiaren foreleste om LOfavør.

FullSizeRender (37)Elevar hadde laga god mat til alle, inkludert ei jubileumskake for Erna. Det var ein flott kveld for dei frammøtte medlemmene![/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]