Her er programmet til fylkeskonferansen

Fylkeskonferansen i Skolenes landsforbund arrangeres på Sørmarka utenfor Oslo torsdag 19. november og fredag 20. november. Programmet ser du her.     Programmet er…

10. november 2015

Fylkeskonferansen arrangeres på Sørmarka.

Programmet er sendt ut. Det blir «friske» innledere og gode debatter.

Forbundskontoret minner om at fylkeskonferansen gir rett til tjenestefri med lønn samt at reisekostnader dekkes for rimeligste reisemåte og etter regning til forbundet (med kvitteringer). Dette gjelder for to personer fra hvert fylke.

Har dere spørsmål om selve konferansen, ta kontakt med forbundssekretær Gro Tove Andersen på telefon 9157 4550.

Har dere spørsmål angående reise og opphold, ta kontakt med Vivian Broberg på telefon 993 56 060.

Her ligger Sørmarka (Enebakkveien 625, 1404 Siggerud):