LOfavør-innlogging ved bruk av BankID

En ny versjon av LOfavør-appen er like rundt hjørnet. Pålogging erstattes med brukernavn og passord til å benytte BankID.

17. oktober 2024

LOfavør. Skolenes landsforbund
Med LOfavør-appen har du alltid medlemskortet og fordelene tilgjengelig.

Endringen gjelder både i LOfavør-appen og på «Min side» hos LOfavør. Dette skal gjøre pålogging enklere, og vil forhåpentligvis føre til færre henvendelser om problemer med innlogging i app og Min side.

Lurer du hvilke forsikringer du har som medlem i Skolenes landsforbund, er appen og Min side på lofavor.no nyttig. Du har også tilgang til medlemskortet.

Det er fortsatt slik at ansiktsgjenkjenning (biometri ) kan benyttes når man åpner appen. Er det en stund siden appen er benyttet, vil den kreve pålogging med BankID. Dette er av sikkerhetsmessige årsaker, og for å gjøre LOfavør klar til å innlemme nye funksjoner i appen i fremtiden.

Skolenes landsforbund oppfordrer alle medlemmer til å laste ned LOfavør-appen som finnes både i App Store og Google Play.

I appen LOfavør-finner du:

• Digitalt medlemskort
  • Digitalt reiseforsikringsbevis
  • Hvilket forbund du tilhører
  • Ditt medlemsnummer
  • Kontaktinformasjon til ditt forbund
  • Nyheter og informasjon om aktuelle fordeler
  • Din kontaktinformasjon og samtykker