Verv en kollega – få gavekort på 1000 kroner!

Har du en kollega som bør være med i Skolenes landsforbund?

27. august 2024

Som medlem i Skolenes landsforbund blir du med på det største laget med mest gjennomslagskraft. Med over en million medlemmer blir du en del av en sterk LO-familie. (Foto: Getty Images/Illustrasjon)

Skolenes landsforbund er i vekst, og vi har plass til flere medlemmer.

For hvert ordinært betalende medlem du verver, får du et universelt gavekort på 1000 kroner!

– Vi håper at dette kan få flere til å spørre en kollega om å bli med. Når vi står mange sammen, får vi større gjennomslag for rettferdig lønn, trygg jobb og anstendige arbeidsforhold, sier forbundssekretær Asgeir Kabuba Kjeldstad.

Hovedoppgaven til Skolenes landsforbund er å sikre medlemmene gode og trygge lønns- og arbeidsvilkår. Vi passer på at arbeidslivets spilleregler blir fulgt.

Gavekortene er fra Gogift og kan innløses i gavekort fra Zalando, Ikea, Jula, Platekompaniet, XXL og DFDS for å nevne noen. Alle muligheter kan sees her.

Hvorfor være med i Skolenes landsforbund?

• En tydelig og uredd fagforening i LO som lytter til medlemmene
  • Det er kort vei i organisasjonen
  • Du får rådgivning og juridisk hjelp, både i arbeidsforholdet og på fritiden
  • Du får en rekke medlemsfordeler, blant annet tilgang til LOfavørs fordelsprogram