107 medlemmer i Skolenes landsforbund streiker

Skolenes landsforbund har per i dag 107 medlemmer i streik. Se listen her!

26. september 2022

Streikemateriell. (Foto: SL)

Oppdatert 27. september: Regjeringen har innført tvungen lønnsnemnd, og streiken er dermed over.

Fra og med 26. september er 107 medlemmer i streik ved disse skolene:

• Vestland/Bergen: Slåtthaug videregående skole (5 medlemmer), Os videregående skole (7), Årstad videregående skole (12), Laksevåg og Bergen maritime videregående skole (7), Austevoll videregående skole (7), Olsvik skole (4) og Garnes ungdomsskole (1)
  • Troms og Finnmark: Karasjok skole (9)
  • Nordland/Bodø: Hunstad barneskole (1), Hunstad ungdomsskole (1), Alstad ungdomsskole (5), Rønvik skole (2), Saltvern skole (1) og Bodø videregående skole (10)
  • Trøndelag/Trondheim: Markaplassen skole (2), Rosenborg skole (8), Steinkjer videregående skole (10), Verdal videregående skole (1)
  • Rogaland/Karmøy: Åkra ungdomsskole (14)

Skolenes landsforbund har vært i streik siden 8. juni.

Spørsmål om streiken? Kontakt Bodil Gullseth, streikesjef/2. nestleder i Skolenes landsforbund. bg@skolenes.no

Saken er publisert første gang 31. august