Se opptak av landsmøtet vårt her

Første del av landsmøtet, med valg på ny ledelse, nytt forbundsstyre og nytt landsstyre, ble avviklet digitalt onsdag 14. april. Her kan du se opptak av landsmøtet.

13. april 2021

Dette bildet er fra forbundets landsmøte i 2017, på Hell utenfor Trondheim. Onsdag 14. april arrangeres del 1 av "landsmøtet 2021" digitalt. (Foto: SL)

Det planlagte landsmøtet til Skolenes landsforbund 13. – 16. april, med fysisk samling på et hotell i Sarpsborg, er avlyst. I stedet har landsstyret vedtatt å dele opp landsmøtet.

Første del av landsmøtet, med konstituering og valg på blant annet ny ledelse, nytt forbundsstyre og nytt landsstyre, ble avviklet digitalt 14. april. Forbundets økonomi og vedtekter ble også behandlet denne dagen.

Landsmøtets del 2 vil foregå i Sarpsborg fra 10.- til 12. november 2021. Endringer kan forekomme som følge av pandemien. Sakspapirer til dette møtet vil bli sendt ut etter at landsmøtets del 1 er avviklet.

Relevante lenker
SL: Alt om landsmøtet finner du her
SL: Mette Johnsen Walker innstilt som ny forbundsleder