– Riktig god og velfortjent sommerferie!

– Vi ser fram til en skolestart, forhåpentligvis med «grønne lys» i alle skoler. Og at folk får det bra, og at arbeidslivet kommer opp og står igjen. Men først: Nyt sommeren! sier forbundsleder Anne Finborud i denne videoen.

30. juni 2020

Anne Finborud ønsker alle medlemmer en riktig god og velfortjent sommerferie!

Anne Finborud ønsker i denne videoen alle medlemmer en riktig god og velfortjent sommerferie!

– I skoleverket viser alle undersøkelser at vi har jobbet mye, eller til dels mye mer enn vanlig. Det har vært vårt bidrag i dugnaden, og nå går vi over i en velfortjent sommerferie.

– Kjære dere! Vi skal også huske på at koronatiden har rammet veldig mange av våre kamerater økonomisk, og gitt dem utrygghet i forhold til det å ha et levebrød. Når vi går ut i en velfortjent ferie, skal vi ha dem i tankene og også ønske dem en velfortjent ferie, sier Finborud i videoen.

Forbundslederen omtaler også fagfornyelsen og overfylte badestrender i videoen.

GOD SOMMER!