Gir en krone per medlem til TV-aksjonen

Skolenes landsforbund har bevilget en drøy krone per medlem til TV-aksjonen 2018. TV-aksjonen 2018 går til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere…

22. oktober 2018

TV-aksjonen 2018 går til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn.

– Kirkens Bymisjon stiller alltid opp for de som trenger det mest. Ved å støtte TV-aksjonen, er Skolenes landsforbund med på å skape fellesskap for mennesker som i dag står utenfor, sier forbundsleder Anne Finborud som selv var bøssebærer søndag.

Skolenes landsforbund har lang tradisjon med å gi økonomisk støtte til TV-aksjonen.

Nasjonal dugnad

Skolenes landsforbund Nordland støtter TV-aksjonen med fem kroner per medlem, skriver fylkeslaget på sin hjemmeside.

LO bevilger 400.000 kroner til TV-aksjonen.

– Det er med stor glede at LO bevilger penger til denne viktige nasjonale dugnaden, sier LO-leder Hans-Christian Gabrielsen.

Skolenes landsforbund på Facebook!