Feil med forsikringer – rettet

Skolenes landsforbund ble gjort oppmerksom på en feil med forsikringene fredag.   Det viste seg at 78 medlemmer var i ferd med å bli…

6. mars 2016

20160306_LO favørSkolenes landsforbund ble gjort oppmerksom på en feil med forsikringene fredag.

Det viste seg at 78 medlemmer var i ferd med å bli feilaktig utmeldt fra forsikringene hos Sparebank 1/LO favør 31. mars 2016.

Skolenes landsforbund beklager feilen og har vært i kontakt med både Sparebank 1/LO favør og WinOrg AS (vår systemleverandør). Mandag ble feilen avdekket, og skyldes at de 78 medlemmene ligger inne i systemet med flere arbeidsforhold.

Feilen blir rettet før utgangen av mars. Sparebank 1/LO favør leser inn filer fra sine kunder en gang i måneden, dette skjer i slutten av hver måned.

Dersom det skulle skje noe i mellomtiden i forhold til bruk av forsikringene, så bekrefter Skolenes landsforbund medlemskap ovenfor Sparebank 1/LO favør.