Nå får du Dagsavisen til halv pris

Medlemmer av Skolenes landsforbund får 50 prosent rabatt på abonnement hos Dagsavisen.   Dagsavisen er en uavhengig morgenavis som er verdimessig forankret i arbeiderbevegelsens…

6. februar 2018

Dagsavisen. Rabatt.

Dagsavisen er en uavhengig morgenavis som er verdimessig forankret i arbeiderbevegelsens idéer om frihet, demokrati og likeverd.

Avisen dekker arbeidsliv, skole og utdanning, politikk, kultur og sport. Alt du trenger, på den tiden du har.

I tillegg til Oslo, utgis Dagsavisen som egen avis i Østfold, Drammen og Rogaland. Du får 50 prosent rabatt – uavhengig av hvilken avis du bestiller.

Dagsavisen Fremtiden og Dagsavisen Østfold har rundt 20 prosent lokalt innhold. Rogalands Avis har rundt 50 prosent lokalt innhold.

Priseksempel: Full tilgang til avisen: Medlemspris: 2.100 kroner for ett år (ordinær pris 4.199 kroner). Inkludert: Avisen levert hjem seks dager i uka. Full tilgang til alt innhold på nettutgaven. Tilgang til e-avisen i app.

Her bestiller du den avisen som passer deg best:

PS! Er du allerede abonnent, kan du melde fra til Dagsavisen for å oppnå rabatt, telefon: 22 99 80 50.

Skolenes landsforbund på Facebook!